تبلیغات
جهت تبلیغات با ایمیل زیر در تماس باشید :
09371011071
جدید لینک های امروز
بدون تلاش و زحمت وزن خود را کاهش دهید شما می توانید بدون هیچ گونه تلاش و زحمتی وزن کم کنید و از کاهش وزن خود راضی باشید. فقط کافیست کارهای زیر را انجام دهید. همه می دانیم که کاهش وزن نیاز به تلاش زیادی دارد. اما تحقیقات ثابت کرده اند که با ترک یکسری از عادت های بد بدون تلاش هم می توان وزن کم کرد. بدونیم چندین روش برای کاهش وزن به طور طبیعی معرفی کرده است.   نفس عمیق بکشید کشیدن نفس عمیق سطح کورتیزول را پایین می آورد. کورتیزول هورمونی است که افزایش وزن و استرس را تنظیم میکند. علاوه بر این با افزایش سطح اکسیژنی که تنفس می کنید سرعت متابولیسم را بالا میبرید. اگر بازدم را سریع تر از حد نرمال انجام دهید دی اکسید کربن بیشتری را حذف می کنید و سلول ها انرژی بیشتری مصرف میکنند.   صبحانه سبزیجات بخورید صبحانه ۲۵ درصد انرژی مورد نیاز روزانه را فراهم میکند. صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که اجرای جسمی و فکری بهتری را تضمین میکند. خوردن سبزیجات در صبحانه باعث می شود احساس سیری کنیم و در وعده های غذایی دیگر کالری کمتری مصرف کنیم.   صاف بنشینید صاف نشستن هنگام غذا خوردن کار کردن و فیلم نگاه کردن روش موثری برای کاهش وزن است. این عادت ساده سطح کورتیزول را در بدن کاهش می دهد و انرژی بیشتری فراهم میکند.   غذاهای تند بخورید غذاهای تند دربردارنده کپسایسین هستند. این ماده سرعت چربی سوزی را در بدن بالا می برد. بنابراین چربی بدن را کاهش میشود و تخریب سلول های چربی را تحریک می کند. مصرف غذاهای تند در عرض نیم ساعت ۲۰ درصد متابولیسم بدن را بالا می برد.   با دستمال کاغذی روغن غذا را بگیرید اگر نمی توانید از غذاهای چرب بگذرید حداقل با دستمال کاغذی کالری آن را از بین ببرید. با این کار می توانید غذای مورد علاقه خود را با کالری کمتری میل کنید.   در مقابل آیینه غذا بخورید اگر هنگام غذا خوردن خودتان را ببینید کمتر می خورید. پس این بار هنگام غذا خوردن یک آیینه مقابل خود قرار دهید تا بیشتر حواستان به مقدار غذایی که می خورید باشد. با این کار دیگر پرخوری نمی کنید.   از پله ها بالا بروید به جای آسانسور از پله ها بالا بروید. اگر روزانه دو طبقه پله بالا بروید در سال حدود ۳ کیلوگرم وزن کم می کنید و اگر در روز ۶ طبقه پله بالا بروید در سال ۸ کیلوگرم وزن کم خواهید کرد.   ورزش های قدرتی انجام دهید ورزش های قدرتی تاثیر بیشتری در کاهش وزن نسبت به ورزش های دیگر دارد. ابتدا با وزنه های کم شروع کنید و کم کم وزنه ها را بیشتر و سنگین تر کنید. به عضلات و مفاصل فشار نیاورید.   قبل از هر وعده ۲ لیوان آب بنوشید قبل از هر وعده ۲ لیوان آب بنوشید تا پرخوری نکنید. با این کار احساس سیری می کنید و کمتر غذا می خورید. به علاوه سرعت متابولیسم بالا می رود و در نتیجه بدن کالری بیشتری می سوزاند.   راه بروید پیاده روی بهترین ورزش برای کاهش وزن است. با هر ساعت پیاده روی آهسته ۲۵۵ کالری و با هر ساعت پیاده روی تند ۳۹۱ کالری می سوزانید. پس به جای اتوبوس پیاده به محل کار بروید.   ورزش کششی انجام دهید هر چه انعطاف پذیرتر باشید آسیب کمتری هنگام ورزش می بینید. یوگا بهترین نوع ورزش کششی است و میتوانید قبل از هر ورزشی آن را انجام دهید.   بشقاب کوچک تر استفاده کنید استفاده از بشقاب کوچک حیله خوبی برای فریب دادن مغز است. با اینکار مغز زودتر سیگنال سیری دریافت می کند حتی اگر بشقاب پر از سبزیجات باشد. به اینکار عادت کنید تا مغز هم به آن عادت کند.   آهسته تر غذا بخورید وقتی آرام غذا را می جوید به مغز فرصت میدهید تا سیگنال سیری را دریافت کند. بنابراین دیگر پرخوری نمی کنید و کالری کمتری مصرف میکنید.   هنگام انتظار بایستید هنگام انتظار برای اتوبوس یا قطار بایستید. وقتی می ایستید بدن در ساعت ۵۰ کالری بیشتر از زمانی که نشسته اید میسوزاند.   دوش آب گرم بگیرید دوش آب گرم به اندازه نیم ساعت پیاده روی کالری میسوزاند.    

لانولین

روغن کندش

کافور

گلوتن

روغن فندوق

لاکتات کلسیم

منیزیم استئارات

روغن آووکادو

روغن درخت چای

روغن براهمی

روغن نارگیل

کتراک

سوربات پتاسیم

روغن بادام

شی باتر

ایزوتیازولین

روغن خراطین

روغن جوجوبا

مالتودکسترین

روغن آرگان

فوماریک اسید

خاک دیاتومه

سوربات پتاسیم استئارات منیزیم بنزوات سدیم منتول وانیل مونوسدیم گلوتامات صمغ عربی استئاریک اسید پودر تالک پرلیت خاک رنگبر روغن آرگان روغن جوجوبا تیو سولفات سدیم کراتین کتراک اسید تانیک پکتین کاراگینان پودر کاکائو